Back for you guys .

Oke . 

Am primit o groaza de mesaje cum ca va plac fic-urile si ca vreti sa postez iarasi povesti .. Oke , sorry de dezabilitate.. Si multumesc doamne ati dat niste comm-uri superbe . Si da repet , sunt baiat si imi place sa scriu si multumesc ca va place si voua si nu stiu ce sa mai zic .

 

Acum , daca inca urmaresti siteu sau aceasta postare , lasa un comentariu sa vad care sunteti on.

 Imagine

O sa imi continui activitatea .. dar de data asta am foarte multe surprize pregatite for you .

Deci , scuzati-ma ca nu am mai postat, doar că credeam ca nu urmărește nimeni blogul meu ..

See ya , nu uitati sa dati un comentariu ,

Emi.  

 

6 gânduri despre „Back for you guys .

  1. o dat domnu sa mai dai si uh un semn de viata, credeam ca ai abandonat blogu’, hehe se pare ca m-am inselat. Abia astept sa vad ce surprize ne-ai pregatit. Daca vrei sa treci si pe la mine 😉 anotherkindofwar.blogspot.com

Lasă un comentariu